KARTA STAŁEGO KLIENTA AUTOKAR POLSKA
Karta Stałego Klienta Autokar Polsk
1) Autokar Polska" zobowiązuje się do respektowania zasad programu STAŁY KLIENT obowiązującego u każdego z przewoźników wykonujących linię w ramach oferty Autokar Polska.
2) Każdy z Przewoźników prowadzi we własnym zakresie obsługę programu stałego klienta i wysokość zniżek dla posiadacza karty Stały Klient Autokar Polska ściśle powiązana z zasadami stosowanymi przez przewoźników wykonujących poszczególne linie(szczegóły przy zakupie biletu w systemie ).
3) Jeżeli Przewoźnik nie realizuje programu Stały Klient, Karta Stały Klient Autokar Polska na jego linie nie obowiązuje.
4) Szczegółowe zasady Kart Stały Klient są takie jak u poszczególnych przewoźników wykonujących linie w ramach Autokar Polska.
- Program adresowany jest do wszystkich klientów, którzy wykupią bilety Autokar Polska, na nazwisko i imię klienta.
- Po dokonaniu zakupu 5 biletów Klient, jeżeli wyrazi zgodę, otrzymuje "Kartę stałego klienta", wystawioną na nazwisko i imię klienta, upoważniającą do korzystania ze stałej zniżki Stały klient na wszystkie kolejne bilety Autokar Polska w wysokości zależnej od linii z której klient korzysta(5-15%) i czy Karta na danej linii obowiązuje . Karta jest ważna bezterminowo.
- Zniżki przysługujące z niniejszego programu nie łączą się z innymi z tytułu przejazdu, ogłoszonymi przez Przewoźników na danej linii.
- W przypadku specjalnych promocji ogłaszanych przez Autokar Polska dla poszczególnych linii, bilety nabyte na warunkach tych promocji nie są zaliczane do ulg programu Stały Klient - chyba ze w warunkach promocji zostaną podane inne ustalenia.