KARTA STAŁEGO KLIENTA AUTOKAR POLSKA

Karta Stałego Klienta Autokar Polsk

1) Autokar Polska" zobowiązuje się do respektowania zasad programu  STAŁY KLIENT obowiązującego  u  każdego z przewoźników wykonujących  linię w  ramach  oferty Autokar Polska.  
2) Każdy z Przewoźników prowadzi we własnym zakresie obsługę programu stałego klienta i  wysokość zniżek dla  posiadacza  karty Stały Klient  Autokar Polska ściśle  powiązana z zasadami stosowanymi  przez przewoźników  wykonujących poszczególne  linie(szczegóły  przy  zakupie biletu  w  systemie ).  
3) Jeżeli Przewoźnik  nie realizuje  programu   Stały  Klient, Karta Stały  Klient Autokar Polska na  jego  linie nie  obowiązuje. 
4) Szczegółowe  zasady  Kart  Stały  Klient są takie jak  u  poszczególnych przewoźników wykonujących  linie  w  ramach  Autokar Polska. 

  • Program adresowany jest do wszystkich klientów, którzy wykupią bilety Autokar Polska, na nazwisko i imię klienta.
  • Po dokonaniu zakupu 5 biletów Klient, jeżeli wyrazi zgodę, otrzymuje "Kartę stałego klienta", wystawioną na nazwisko i imię klienta, upoważniającą do korzystania ze stałej zniżki Stały klient  na wszystkie kolejne bilety Autokar Polska w wysokości zależnej  od linii z której klient korzysta(5-15%) i czy Karta  na  danej  linii obowiązuje . Karta jest ważna bezterminowo.
  • Zniżki przysługujące z niniejszego programu nie łączą się z innymi z tytułu przejazdu, ogłoszonymi przez Przewoźników na  danej linii.
  • W przypadku specjalnych promocji ogłaszanych przez Autokar Polska dla poszczególnych linii, bilety nabyte na warunkach tych promocji nie są zaliczane do ulg programu Stały Klient  - chyba ze w warunkach promocji zostaną podane inne ustalenia.