Jak kupić bilet on-line
Uruchom wyszukiwarkę
Wybierz kraj, z którego chcesz wyjechać, oraz kraj, w którym zakończysz swoją podróż. Określ liczbę osób, dla których chcesz kupić bilety. Jeżeli wśród nich znajdują się posiadacze Kart Stałego Klienta, dzieci lub emeryci i renciści, przysługują im zniżki, które będziesz mógł uzyskać w dalszej części zakupu biletu. Zdecyduj czy wybierasz bilet jedno czy obustronny, którego cena zwykle jest niższa od ceny dwóch biletów jednostronnych. Jeżeli zaznaczysz bilet dwustronny później będziesz mógł zdecydować czy będzie on biletem datowanym czy otwartym tzw. open bez wyznaczonej daty powrotu. W zależności od przewoźnika bilet open jest ważny od kilku do nawet 12 miesięcy, chęć powrotu czyli zamknięcia (zadatowania) biletu możesz zgłosić dzwoniąc do nas pod numer +48 730033363, lub dzwoniąc bezpośrednio do przewoźnika, którego bilet posiadasz. Ważne abyś podczas rozmowy znał numer swojego biletu, który znajduje się w jego dolnej części po prawej stronie.
Kolejnym krokiem jest wybór z wyszukiwarki miasta, z którego chcesz wyjechać oraz miasta docelowego. Na tym etapie ustalasz także datę swojego wyjazdu. Jeżeli zdecydowałeś się na bilet obustronny teraz decydujesz czy będzie on biletem datowanym czy otwartym. Powrót nie musi odbywać się z tego samego miasta, w którym zakończyłeś poprzednią podróż, nie musisz także wracać do miejsca, z którego ją rozpocząłeś. Wystarczy, że wybierzesz inne miasta z wyszukiwarki.
Na tym etapie zobaczysz wszystkie możliwości połączeń wybrane przez wyszukiwarkę na podstawie danych wprowadzonych przez Ciebie podczas wcześniejszych kroków. Ceny w kolorze czerwonym oznaczają połączenia w cenach promocyjnych. Wszystkie ceny to ceny w taryfie normalnej, od których możesz uzyskać zniżkę. Najeżdżając kursorem na znaczek z pytajnikiem zobaczysz szczegóły wybranego połączenia: przystanek początkowy, końcowy, godziny wyjazdu i przyjazdu a także szacowany czas przejazdu i jego cenę. Możesz także prześledzić trasę danego połączenia, klikając w rozkład znajdujący się po prawej stronie wyszukiwarki. Zaznacz najbardziej odpowiadającą Ci opcję i wciśnij dalej.
Wypełnij formularz danych osobowych pasażera. Jeżeli przysługuje Ci jakaś zniżka na połączenie możesz ją teraz wybrać . O obowiązujących zniżkach możesz przeczytać w regulaminie przewoźnika, którego połączenie wybrałeś. Musisz także wpisać podstawę do zniżki, którą może być data urodzenia, numer Karty Stałego Klienta lub rodzaj i numer legitymacji. Warunkiem przejścia dalej jest zapoznanie się i zaakceptowanie warunków przewozu oraz regulaminu bilet on-line.
Na ekranie pojawi się podsumowanie Twojego biletu, jeżeli wszystko się zgadza wybierz walutę, w której zapłacisz za bilet.
UWAGA!
1. Po naciśnięciu "KUP BILET" przejdziesz do strony z wyborem formy płatności za bilety.
2. Naciśnięcie przycisku "KUP BILET" spowoduje również uruchomienie 15 min. wstępnej rezerwacji.
Czas dokonywania płatności nie powinien przekroczyć 15 minut. W przypadku przekroczenia tego czasu, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.
3. Po zapłaceniu należy przejść dalej, aby wydrukować bilet.
UWAGA! Wydrukowany bilet jest niezbędny, aby wsiąść do autokaru. Zawiera on m.in. unikalny numer: GID Biletu. Po pomyślnym zakupie biletu zostanie wysłany na podany e-mail wynik transakcji.
4. Jeśli po zapłaceniu nie będzie można wydrukować biletu - prosimy o sprawdzenie e-mail lub o kontakt!